Influencer Marketing ile Ürün Yerleştirme

Home - Genel - Influencer Marketing ile Ürün Yerleştirme
tiktok influencer pazarlamasinin yukselisi
23 Ocak 2022

Influencer Marketing ile Ürün Yerleştirme

Influencer Marketing ile Ürün Yerleştirme ile alakalı içeriğimize hoş geldiniz. Sosyal medya uygulamalarının dünya çapında giderek yaygınlaşması, dijital reklamcılık stratejilerine bir yenisini ekledi. Kullanıcıların her gün uzun süre geçirdiği sosyal medya platformlarında verilen reklamlar, milyonlarca insana ulaşır. Dijital reklamcılığın yeni bir türü olan ürün yerleştirme, bu nedenle influencerlar arasında son derece yaygındır.

Influencer Marketing Nedir?

Markalar, sosyal medyanın gücünü keşfettiğinden bu yana yeni reklam metotlarına yöneldi. Influencermarketing Türkiye başta olmak üzere dünyanın her yerinde milyonlarca hesap üzerinden gerçekleştirilmektedir. Bu reklam türünü daha iyi anlamak için öncelikle influencer nedir sorusu cevaplanmalıdır. Influencer, sosyal medya üzerinden adeta bir kanaat önderi olarak görülen ve çok sayıda takipçisi bulunan hesaplara verilen isimdir. Influencer marketing, yüksek takipçi sayısına sahip bu hesaplar üzerinden yapılan pazarlama yöntemlerine verilen genel isimdir.

Ürün Yerleştirme Nedir?

Influencer marketing metotlarından biri de ürün yerleştirmedir. Ürün yerleştirme nedir ya da ürün yerleştirme örnekleri nelerdir soruları bu nedenle çok sayıda kullanıcı tarafından merak edilmektedir. Ürün yerleştirme, hazırlanan video ile birlikte hedef kitleye hizmet ya da ürünlerin tanıtıldığı reklamlardır. Ürün yerleştirme karşılığında şirketler, belirli bir ücret öderler. Ürün yerleştirme için doğru influencer seçimi son derece önemlidir. Markalar, bu amaçla doğru stratejileri geliştirmek için gerekli tespitleri her daim yaparak daha büyük fayda görmeyi amaçlar.

Influencer Marketing İle Ürün Yerleştirmenin Faydaları

Influencermarketing ile ürün yerleştirme çok sayıda faydayı da beraberinde getirir. Bu nedenle sosyal medyanın artan gücü ile birleşerek çokça tercih edilir. Ürün yerleştirme sayesinde kullanıcılar, rutin olarak kendi hesaplarını kontrol ederken gördükleri videodaki ürün ve hizmetlere aşinalık kazanır. Markayı yeni duyuyorsa hakkında fikir edinir. Aynı zamanda sorması gereken soruları birebir iletişime geçerek sorma ve öğrenme fırsatından yararlanır. Markalar açısından da bu tip ürün yerleştirmenin avantajları bulunur. Özellikle büyük firmalar, influencer marketing ile ürün yerleştirme için para vermek yerine kendi ürünlerinden temin eder. Apple da yaptığı açıklamalarda şimdiye dek hiçbir ürün yerleştirme için ödeme yapmadıklarını bunun yerine cihaz verdiğini söylemiştir. Influencer Marketing ile Ürün Yerleştirme ile alakalı içeriğimizin sonuna gelmiş bulunmaktayız. Google baz alarak sitemizde arama yapabilirsiniz.

Tanışmak için sabırsızlanıyoruz

Villakent Mahallesi, 5200 Sokak
No: 120 Menemen / İzmir
İletişim